Close Menu
Klantbeoordeling 8.3
Vragen? Bel 024-6221718
Dagelijks bereikbaar van 10:00 tot 23:00 uur

Veelgestelde vragen

Mag ik badkleding aan tijdens mijn bezoek aan Sauna & Beauty Oase?

Nee, badkleding is niet toegestaan bij Sauna & Beauty Oase. Er worden geen badkledingdagen bij Sauna & Beauty Oase georganiseerd.

Hoe laat vindt mijn geboekte behandeling plaats?

Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na uw aankomsttijd en 22:00 uur. De behandeltijden worden bij aankomst aan u doorgegeven.

Kunnen behandelingen gelijktijdig plaatsvinden?

Komt u met meerdere personen dan doen wij onze uiterste best de behandelingen gelijktijdig in te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen. De behandeltijden worden bij aankomst aan u doorgegeven.

Als ik mijn voorkeur voor de behandeltijd doorgeef, wordt de behandeling dan ook op dat tijdstip ingepland?

Wij doen onze uiterste best om aan uw wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na uw aankomsttijd en uw aangegeven vertrektijd. De behandeltijden worden bij aankomst aan u doorgegeven.

Hoe laat vinden er rondleidingen plaats?

Bent u voor het eerst bij Sauna & Beauty Oase? U kunt dit melden aan een van onze barmederwerkers. Een van hen loopt dan graag persoonlijk met u mee om u rond te leiden door ons bedrijf. 

Hoe laat vindt het diner plaats?

U kunt van 17:00u tot 21:00u gebruik maken van onze dinerkaart. Onze dinerkaart bevat verschillende vis-, vlees en vegagerechten die met liefde door onze koks klaargemaakt worden. De maaltijden zijn te bestellen vanaf 17,95 euro per hoofdgerecht. Wij serveren de dinergerechten zowel in het restaurant als in de lounge.

Mag ik eigen consumpties meenemen?

Het is niet toegestaan om zelfmeegebrachte consumpties te nuttigen tijdens uw bezoek aan Sauna & Beauty Oase.

Zijn er speciale damesdagen bij Sauna & Beauty Oase?

Er worden geen damesdagen georganiseerd bij Sauna & Beauty Oase.

Als ik een cadeaubon via de website bestel, hoe lang duurt het dan voordat ik deze thuis ontvang?

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij de bon direct digitaal naar u toe. Bij online aankopen van cadeaubonnen is het alleen mogelijk om een digitale cadeaubon aan te schaffen. Cadeaubonnen zijn ook bij de receptie te koop.

Mag ik mijn eigen badjas, handdoek(en) en slippers meenemen?

Tijdens uw bezoek kunt u gebruik maken van uw eigen badjas, handdoek(en) en slippers. U kunt dit ook bij ons huren. Wij bieden u een handdoekenservice aan zodat u tijdens uw saunadag onbeperkt uw natte handdoek voor een droge handdoek kunt wisselen bij de receptie. Zo heeft u altijd een droge handdoek en geen berg was bij thuiskomst! Het dragen van een badjas en slippers is bij Sauna & Beauty Oase verplicht.

Wanneer dien ik mijn kortingsbon in te leveren?

Wanneer u in het bezit bent van een kortingsbon, dan dient u deze bij het inchecken aan ons te overhandigen. Eventuele cadeaubonnen kunt u tijdens de betaling (aan het eind van uw bezoek) bij de receptie inleveren.

Zijn mijn kortingsbonnen voor een sauna-entree ook geldig voor een arrangement?

Kortingsbonnen voor een sauna-entree zijn alleen geldig voor een sauna-entree. Deze kortingsbonnen kunnen dus niet worden ingeleverd wanneer u een arrangement boekt bij ons.

Kan ik bij Sauna & Beauty Oase lunchen en dineren als ik een bepaald dieet (bijv. vegetarisch of glutenvrij) volg?

Dat kan. U kunt uw dieet bij uw reservering of bij het inchecken aan ons doorgeven. Wij zullen dan onze uiterste best doen om u hierin te voorzien.

Is er een ruimte waar ik tijdens mijn bezoek kan kolven?

Sauna & Beauty Oase heeft een ruimte beschikbaar waar u tijdens uw bezoek kunt kolven. De voeding kan in de koeling worden bewaard.

Kan ik bij aankomst ook nog behandelingen reserveren?

Wanneer u zeker wilt zijn van uw behandeling, dan raden wij aan om uw behandeling vooraf te reserveren. Weet u nog niet zeker of u een behandeling wilt ondergaan, of u weet nog niet welke, dan kunt u ook bij aankomst (indien beschikbaar) een behandeling reserveren.

Is Sauna & Beauty Oase ook voor rolstoelen toegankelijk?

Sauna & Beauty Oase is beperkt rolstoeltoegankelijk. Enkele faciliteiten bevinden zich op de eerste etage, deze is niet met een rolstoel bereikbaar.

Moet ik voor of na mijn bezoek betalen?

Na uw bezoek aan Sauna & Beauty Oase checkt u uit bij onze receptie. U kunt dan de rekening van uw saunadag betalen. Tijdens het reserveren kunt u er ook voor kiezen om uw reservering alvast te betalen, u hoeft dan geen reserveringskosten te betalen. Alle consumpties of behandelingen welke u tijdens uw saunadag nog extra verbruikt rekent u af tijdens het uitchecken.

Kan ik ook met credit card betalen?

Ja, u kunt bij Sauna & Beauty Oase betalen met uw credit card (m.u.v. American Express)

Wat moet ik weten over sauna bezoek en mijn gezondheid?

Een sauna bezoek is nooit verkeerd en kent veel voordelen voor de gezondheid. In sommige gevallen is het niet verstandig een bezoek aan de sauna te brengen, bijvoorbeeld wanneer u koorts of besmettelijke aandoeningen heeft. In deze gevallen is het belangrijk dat u bij twijfel uw arts of specialist raadpleegt.

Kan ik naar de sauna als ik zwanger ben?

Ook tijdens uw zwangerschap kunt u naar de sauna blijven gaan, er zijn dan echter wel een paar zaken waar u rekening mee dient te houden. Vraag hiernaar bij uw bezoek.

Meld je aan voor aanbiedingen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste acties en de scherpste aanbiedingen. Wij sturen maximaal één keer per maand een nieuwsbrief. Lees hier ons privacy statement.